Kommunikatsioon ja turundus festivali ajal
Sotsiaalmeedia
Festivali ajal tasub kommunikatsioonitegevustes rõhku panna sotsiaalmeediale. Postitada võiks pilte festivali ettevalmistusest ja toimumisest nii aruteluala event’ile kui ka oma organisatsiooni Facebooki või Instagrami lehele.
Alade ja aruteludega seotud Instagrami postitusi jagame hea meelega edasi Arvamusfestivali story’des. Selleks lisa postitustele tag @arvamusfestival. Kasuta ka #arvamusfestival ja #arvamusfestival2023 teemaviiteid.
Fotod
Arvamusfestivali meeskonnas on igal aastal kümneid fotograafe, kes teevad aruteludest ja melust ilusaid pilte. Fotod ilmuvad festivali toimumise ajal jooksvalt meie fotogaleriisse SIIN. Kõiki neid pilte võib kasutada viidates Arvamusfestivalile ja tuues välja fotograafi nime (leitav pildile klikkides). Fotograafid ei pruugi aga igale arutelule jõuda, seega võimalusel tasub kaasata ka enda meeskonda üks hea pildistaja!
Materjalide jagamine
Reklaammaterjale, flaiereid, voldikuid, õhupalle ja muid sarnaseid meeneid palume Arvamusfestivali alal mitte jagada – lähtume oma tegevuses keskkonnasõbralikkusest ja väldime ühekordsete toodete tarbimist. Arutelualal kohapeal võib aga osalejatele soovi korral anda trükiseid ja aruteludega seotud materjale.